מ.ט.ס
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-9248597

בגדי עבודה לקיץ

הקיץ הישראלי מחייב התארגנות מבחינת ביגוד ואביזרי עבודה עבור עובדים במפעלים ובחברות, בייחוד כאשר מדובר בעובדים אשר עוסקים בפעילות שדורשת שהייה מרובה בחוץ כמו התקנת או ניקוי חלונות, גינון, בנייה, דיילי מכירה העומדים בחוצות העיר, שליחים וכד'. אנו מספקים בגדי עבודה לקיץ עבור חברות ומפעלים המעוניינים לספק לעובדים שלהם ביגוד מותאם לקיץ.

מיין מוצרים לפי
  • NEW

    מכנס דגמח בייסיק קצר-צבע נייבי חצי גומי
    מכנס דגמח בייסיק קצר-צבע נייבי חצי גומי
    ₪65₪50
  • NEW

    חולצת פולו דרייפיט פרימיום עם כיס צבע כחול כהה
    חולצת פולו דרייפיט פרימיום עם כיס צבע כחול כהה
  • NEW

    חולצות טריקו שרוול ארוך נייבי
    חולצות טריקו שרוול ארוך נייבי
  • NEW

    חולצות טריקו שרוול ארוך צבע אפור מלנג'
    חולצות טריקו שרוול ארוך צבע אפור מלנג'
  • NEW

    מכנס דגמ''ח אינדאני עם פסים מחזירי אור
    מכנס דגמ''ח אינדאני עם פסים מחזירי אור
  • NEW

    חולצת דרייפיט פרימיום צבע שחור
    חולצת דרייפיט פרימיום צבע שחור
  • NEW

    חולצת דרייפיט פרימיום צבע כחול
    חולצת דרייפיט פרימיום צבע כחול
  • חולצת טריקו 100% כותנה צבע אדום
    חולצת טריקו 100% כותנה צבע אדום
  • חולצת טריקו 100% כותנה צבע ירוק
    חולצת טריקו 100% כותנה צבע ירוק
  • חולצת טריקו 100% כותנה צבע שחור
    חולצת טריקו 100% כותנה צבע שחור
  • NEW

    חולצת טריקו שרוול ארוך צבע שחור
    חולצת טריקו שרוול ארוך צבע שחור
  • חולצת טריקו 100% כותנה שרוול קצר
    חולצת טריקו 100% כותנה שרוול קצר
טוען...

כיצד מתאימים בגדי עבודה?
הקיץ בישראל מאופיין בימים רבים בהם קיים מזג אוויר חם. בגדי עבודה הכרחיים על מנת למנוע סכנת התייבשות של עובדים אשר עבודתם מתבצעת במשך שעות ארוכות בחוץ. בגדי עבודה צריכים להיות קלילים ודקים, לא צמודים מדי, עשויים מ - 100% כותנה, סופגים זיעה. לעיתים, כאשר מדובר בעבודה מרובה תחת השמש, עדיף כי העובדים ילבשו שרוולים ארוכים על מנת להגן על הידיים מפני קרינה וכוויות. בגדי עבודה צריכים להיות בצבעים בהירים המחזירים את אור וחום השמש ולא בצבעים כהים, בייחוד לא בצבע שחור, הסופגים אותם.כמו כן, בדף הבית יש פרטים נוספים על בגדי עבודה.

בגדי עבודה לקיץ - מבחר סוגים ודגמים

כאשר בוחרים בגדי עבודה לקיץ לארגונים ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של חולצות, מכנסיים, גופיות, חולצות טי ועוד. ניתן להזמין גופיה לגבר או לאישה, טי שירט עם או בלי הדפס, בגדי עבודה לנשים, בגדי עבודה לגבים, חולצת פולו קצרה ועוד. טי שירט ומכנסי דגמ"ח מתאימים יותר לעבודת כפיים. כאשר מדברים על גופיה חשוב להבדיל בין גופיית בסיס לנשים, המהווה כבסיס למקטורן או לשרוולון, לבין גופית עבודה לגברים. גופיה עבור נשים תהווה בדרך כלל את בגד עבודתה במשרד. גופיה עבור גברים היא בדרך כלל מתאימה לעבודת כפיים בחוץ. כאשר מזמינים בגדי עבודה, ניתן גם להוסיף סמל או לוגו של החברה ובדרך זו גם ליצור פן שיווקי ופרסומי כאשר העובד לובש את בגדי העבודה שלו. חשוב מאד לספק לעובדים אשר עובדים שעות מרובות תחת השמש, כובע להגנה מפני קרינת השמש והחום. כמו כן, אם העובד משתמש בכפפות לצורך עבודתו יש לציידו בכפפות דקות ונושמות על מנת למנוע הזעת יתר בידיים שתפגע בעבודה. ברגע שעונת הקיץ תסתיים, ניתן יהיה להכין את העובדים לקראת החורף. אצלנו תוכלו למצוא בגדי עבודה לחורף מעולים כדי שתגנו על העובדים שלכם מפני תנאי מזג האוויר הקשים.

איפה מזמינים או קונים בגדי עבודה?
בגדי עבודה לחברות חייבים להיות בגדים איכותיים וטובים. לכן חייבים לערוך סקר שוק ולברר היכן ניתן לרכוש חולצות נוחות ואיכותיות, מכנסי דגמ"ח נוחים לעבודה, גופיות לנשים או לגברים, בגדי עבודה לנשים ולגברים וגם כובעים או כפפות, במחירים נוחים ובאיכות בלתי מתפשרת למען ביטחון ובריאות עובדיכם. אצלנו במ.ט.ס בגדי עבודה תמצאו כל בגדי בגדי מעולים לעובדים שלכם.

קרא עוד על: ביגוד למפעלים
קרא עוד על: בגדי עבודה לחורף